سلام دوستای خوب و مهربون . یه عالمه حرف برای گفتن دارم اما الان وقتش نیست . فقط اومدم بگم ما رفتیم خونه جدید . اما نکته ای که اومدم اینجا اینه که ازتون خواهش کنم با نیروی خودتون برام انرژی مثبت بفرستین تاو دعا کنید دفعه بعد با خبر مادرشدن اینجا رو اپ کنم.
نگید زوده یا .....
اتفاقا من فهمیدم شوهر من مردی نیست که بعنوان تگیه گاه بشه روش حساب کرد پس بهتره خودم به خودم تکیه کنم و اگه این ماه مادر بشم دیگه از نظر .. .هم ازش راحت میشم . بچه ها خیلی سخته که بری دکتر و بهت برنامه بدی برای بارداری اونوقت اکثر شبهایی که قراره اتفاق بیفته آقا بره تو قهر . اونوقت لابد من باید برم ازش بخوام که بیاد    .

نمیتونم هم بی اهمیت باشم چون مثلا داریم درمان میکنیم خودمونو .

حتما میفهمید چقدر سخته اگه من مادر بشم لااقل دیگه نیازی به دوادرمان نیست و بی اهمیتی هاش هم برام مهم نیست . نگین الان بچه زوده . مطمئنم الان وقتشه . فقط بعدا بیشتر توضیح میدم


برام دعا کنین خیلی خیلی . من چیزی رو به زور نمیخوام اما اگه بشه لااقل میتونم یه برنامه درست برای خودم بریزم