ایولا قانون جذب

 

خوب با سلام و تبریک سال نو و آرزوی اینکه همه دوستان تعطیلات خوبی رو پشت سر گذاشته باشند ......... ااااااا چرا بیام پایین ؟ وقت سخنرانی تموم شد ؟ هنوز من حرفی نزدم که ....... 

خوب از شوخی گذشته امیدوارم سال نو با خیر و برکت براتون شروع شده باشه . و اما اگر ازاحوالات اینجانب خواسته باشید الان من دارم با نی نیم مینویسم ............... 


آره من نی نی دار شدم . از همتون بابت انرژی های مثبتتون ممنونم . وقتی دیروز تو آزمایشگاه برگه مثبت رو گرفتم داشتم از خوشحالی سکته میکردم . اما بعدش یه غم پنهانی گرفتم . فکر اینکه حالا من یه امانتی دارم . یعنی میتونم این 9 ماهو بگذرونم ؟ آخه من خیلی ضعیفم و همش مریض میشم اگه باز مریض شم چی ؟ اگه بچه م سالم نباشه ؟ زایمان سخته ؟ وقتی بدنیا بیاد لیاقت دارم مادر خوبی باشم ؟ یعنی میتونم تکیه گاه خوبی باشم و..... هزار تا سوال دیگه . فکر کنم همون اول راه افسردگی حاملگی گرفتم اما من میدونم که بارداریم بدون ویار و ناراحتی و مریضی خواهد بود  

اما جدای از این حرفا جدا ازهمتون میخوام بازم برام دعا کنین و انرژی های مثبت بفرستین و هرکی تجربه داره یا کتابی میشناسه بهم بگه
. من میخوام یه بلاگ جدید بزنم و توی اون سعی کنم از این غم و افسردگی اینجا بیام بیرون . به کسایی که مث من بودند همفکری کنم که به آرامش متعادلی که الان رسیدم برسن . هرکس میخواد آدرس میل بده یا بلاگ که آدرسشو بدم  

پ.ن 1 : خیلی نگران ماریلای مهربونم . نمیدونم چرا به اینجا رسیده ؟
پ.ن 2 : خانوم خونه ممنونم بابت این قانونت . امیدوارم خودت هم بتونی دوباره انرژیتو جمع کنی . اما شوهرم امتحان دکترا قبول نشد ها
پ.ن 3 : مموش جان وبلاگت فیلتره ؟ به من از خودت خبر بده
پ.ن4 : به امید دیدار در بلاگ جدید