سوء استفاده از قانون جذب

این پست بسیار کوتاه ولی مهم است . من از قانون جذب خانوم خونه استفاده میکنم و هرچند در مورد بارداری اتفاقی نیفتاد اما میدونم که تا ساعت ۱۲ شب روز ۵ شنبه موبایل n95 8 gig رو که گم کردم پیدا میکنم  

وای خدا کمکم کن وگرنه ششوهرم میکشتم . بچه ها دعا کنین گوشیمو پیدا کنم  

**** 

پ.ن : وقتی اومدم این پستو در کمال نا امیدی بنویسم قصدم این بود که بنویسم ساعت 24 روز جمعه اما نمیدونم چی شد که نوشتم 5 شنبه و دلم نیومد پاکش کنم . گفتم حتما حکمتی بوده و امروز من در ساعت 12 و 45 دقیقه ظهر در جایی که اصلا فکرشو نمیکردم گوشیمو پیدا کردم . ممنون خداجون . مرسی امام رضا و دمت گرم خانوم خونه !!!! 


وحالا اومدم بنویسم که من میدونم که تا پایان روز 20 اسفند من خبر بارداریم که یک پسر کوچولوی خوشگل و سالم و باهوش و صالح خواهد بود در اینجا اعلام خواهم کرد ( میدونم جنسیت اولش معلوم نیست اما قانون جذب میگه همه چیشو معلوم کنید)
پس نیروهای مثبت پیش بسوی من حرکت کنید  


پ.ن 2 : در مورد دوستایی که میان میگن الان وقت بچه دار شدن نیست باید بگم من بعدا بیشتر توضیح خواهم داد که اینقدرها هم اوضاع بیریخت نیست . درسته که شوهر من آدمی نیست که بشه بهش زیاد تکیه کرد اما میدونم که پدر خوبی خواهد بود و من هم اجازه نمیدم بچه مون در محیط متشنجی بزرگ بشه همونطور که تا الان کسی فکر نمیکنه من چه شبها که با گریه خوابیدم و شوهرم هم فکر میکنه من از اعماق دلم میپرستمش . اشتباه نکنید من نقش بازی نمیکنم اما سعی میکنم یک خوبی شوهرمو تا ائنجایی که میشه واسه خودش  اینقدر بزرگ و مهم جلوه بدم که سعی کنه خوبیهاش بر بدیهاش غلبه کنه و خوب کدوم مردی از اینکه زنش کوچکترین کار خوبش بزرگ کنه بدش میاد ؟ هرچند خیلی وقتا درحسرت کوچکترین تشکر یا حرکت ازش موندم اما میدونم که زندگی همش من نیست و باید گشت و راه خوب زندگی کردن رو پیدا کرد حتی اگه شوهرت خیلی احساساتی و رمانتیک نباشه . به قول مموش : من پشت ماشین زندگیم نشستم پس باید فرمونو درست بچرخونم
 

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

منم از وبلاگ خانوم خونه اومدم اینجا...می گم الا که قراره از قانون جذب استفاده کنیم چرا ناقص؟
من که کوچولوئم فعلا...ولی شوهرت می تونه اونی بشه که تو می خوای...اسم اینجا رو عوض کن...این نظر منه...بازم هرطور تو می خوای...ایشالله لی خبر خوب می شنوم از تو و زندگیت :)

آسمونه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام عزیزم.
خیلی خوشحالم. توی این پستت انرژی مثبت موج می زنه. خوشحالم از اینکه به نظر میاد از زندگیت رضایت نسبی داری و توقعاتت رو تعدیل کردی (ولی خواهرانه بهت توصیه می کنم که مواظب باش اینقدر خودت رو فراموش نکنی که بهت بی احترامی بشه). امیدوارم موفق باشی. ققط تو رو خدا اگر اوضاع خوبه اسم وبلاگت رو عوض کن.

Ayla شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

lotfan esme inja ro ham avaz kon azizam:) A

مثل مجسمه یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ http://sanazjavad.blogfa.com

سلام دوسته خوبم . اتفاقاْ بچه خیلی خوبه . به زندگی رنگه جدیدی میده . وای خیلی خیلی خوبه . فکر کن.
جیگر خودت با جیگره عشقت یکی میشه و همیشه برات تداعیه نزدیکترین حالتی رو داری که با عشقت شوهرت داشتی رو میکنه . من خودم ازد.اج کنم دوست دارم بلافاصله بچه دار بشم . ولی............

باران دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://massiamin.blogfa.com

آخی نی نی میخواد بیاد.وای چه نعمت بزرگی.مواظبش باش.شیرینیش کی میدی؟

اطلس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.atlasariya.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
چه عجب شما یه خبری از خودت دادی
گفتم ااین بار که آپ کنی خبر بارداریتا بهمون می دی
برا موبایلت خوشحال شدم ؛ چون می تونم درک کنم گم کردنه همچین چیزی چه عذابی به آدم وارد می کنه :((
راستی تو می تونی وبلاگه مموشا باز کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از طرف من بهش بگو که فیلتر شده و باز نمی شه ؛ بهش بگو یه کاری بکنه که منم بتونم بازم بخونمش ;)

خانم خونه سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://souzan59.persianblog.ir

بابا ایول استاد ! اینطوری پیش بری زود قوی میشی و به خواسته هات زود می رسی .

خانم خونه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://souzan59.persianblog.ir

خانومی منم نمی تونم وبلاگ گیلاس و باز کنم. نمی دونم چرا ؟
راستی یه خواهش . میشه خواهش کنم اسم عروس سیاهبخت رو که شدیدا انرژی منفی همینطوری از خودش میده از رو خودت برداری . با یه اسمی که انرژی مثبت بده کامنت بزار.

مموش شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://mamoosh-64.blogfa.com

ه ه! سلام خانمی. با اینکه چند وقت قبل اومده بودم به وبلاگت ولی یادم رفته بود پیگیری کنم جریان زندگیتو!
می شه بهم بگی مشکلت با شوهرت چیه؟ یا اینکه آدرس بده پست مربوط بهش رو بخونم!
راستش پیشی منم زیاد قابل تکیه دادن نیست اما من مسئولیت رو دوشش می ذارم و وانمود می کنم که بدون نگرانی مطمئنم از پسش بر می یاد. و اون از پسش بر می یاد درسته که دیر انجام می ده و شاید دلخواه من انجام نمی ده. اما بالاخره انجام میده.
شاید تو هم همینطوری باید اعتماد به نفس شوهرتو بالا ببری تا قابل تکیه و اعتماد باشه.
اگه می شه بیشتر برام از خودت بگو!

عسل خانوم شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.asal24.blogfa.com/

سلام عزیزم من مدتهاست وبت رو میخونم از خیلی خیلی وقت پیش.بچه خیلی خوبه.زندگیه منو که با برکتش و وجودش به کل عوض کرد.امیدورام برای تو هم پیام آور همه خوبی های دنیا باشه.

مریم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://manoali.javanblog.com/

اگه مورد دیگهای از قانون جذب جواب گرفتی بنویس حتما.

چرا اصرار داری بچه دار بشی؟

امیر فرشاد دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.a-f-a.blogfa.com

سلام وبلاگت قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد